مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:352021-05-15سياسي

«موج وارونه»| دوقطبی انتخاباتی را چه کسانی ایجاد می کنند؟/ کارکرد 3 ضلع کارآمدی


مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات یک بهانه برای نوسازی کشور است و مردم باید متوجه شوند دستگاه اجرایی کشور باید یک نفس تازه بگیرد.

- خبرگزاری فارس- گروه رادیو و تلویزیون: میزگرد موج وارونه با موضوع واکاوی آرایش رسانه ای و سیاسی جریانات مختلف کشور در انتخابات 1400 با مشارکت خبرگزاری فارس و رادیو گفت و گو برگزار شد.

در این میزگرد محمد کاظم انبارلویی فعال سیاسی و رسانه و دکتر حسین عبداللهی فرد معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور حضور داشتند که متن کامل آن در ادامه می آید: ** آقای انبارلویی نزدیک های انتخابات که می شود یکی از نکته هایی که همیشه صحبتش می شود و در محافل مختلف گفت وگوهایی درباره آن صورت می گیرد تفاوت ها و تعریف مردم سالاری دینی در کنار دموکراسی است و اینکه چقدر اینها به هم شباهت دارند و چقدر متفاوتند.

انبارلویی: مردم سالاری دینی که در لسان مقام معظم رهبری به تبیین آن پرداختند منبع اصلی و کلیدی قدرت نرم در جمهوری اسلامی است.

ما قدرتمان را متکی بر انواع موشک ها و پهپادها و نیروی نظامی در منطقه و جهان قرار ندادیم و قدرت اصلی مان متفاوت بودن نوع حکومت ما با دموکراسی های معمول است.

اولین تعریفی که از مردم سالاری دینی می توانیم بگوییم نظامی است با هدایت الهی و اراده مردمی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موج وارونه»| دوقطبی انتخاباتی را چه کسانی ایجاد می کنند؟/ کارکرد 3 ضلع کارآمدی

«موج وارونه»| دوقطبی انتخاباتی را چه کسانی ایجاد می کنند؟/ کارکرد 3 ضلع کارآمدی